Always ultra light!

Bara för att jag vet att ni vill....

Din kropp:

hur lång är du: 165
hur mycket väger du: Det kan jag inte svara på...jag skulle tro 60 och lite till.
vilken skostorlek har du: 38
är du nöjd med din kropp: Alltså, den duger. Varför plåga sig själv med andra tankar?
skulle du kunna plastikoperera dig: Om det blev något fel på mig, typ om mitt ena bröst skulle bli överkört. Platt och långt....nej, jag skulle kunna operera mig om det var av rätt orsaker.
välj en sak du tycker är fulast på dig: Hmm...det skulle nog vara mina armar.
vilken ögonfärg har du: Ingen vet!
vilken hårfärg har du: Just nu, rött. Imorgon, svart.
har du lång överkropp: Längre än mina ben! :P
har du långa armar: Nja, de är väl normallånga.
har du långa naglar: Nej! Usch!

Dina känslor, tankar och humör:

hur är ditt humör nu: Okej, jag har fått kaffe :)
vad tänker du på just nu: Jag tänkte faktiskt på mitt hår...ett jävla tjat.
saknar du någon just nu: Självfallet.
gillar du någon: Jag tycker om väldigt många personer.
är du kär: Jag kan inte dra mig till minnes att jag vet vad det betyder.
är någon kär i dig: Högst antagligen inte.
älskar du någon: Jag älskar, ja.
hatar du någon: Alltså...jag vet inte. Jag ogillar skarpt....
hur är du om du är hungrig: Sur och trött.
hur är du om du är trött: Jamen....seeeg...
om du sovit i tre timmar: Arg

dina önskningar:


Vad skulle du egentligen vilja heta: Måste stjäla personen innans svar: Fuck.
du skulle egentligen velat bo: Egen lägenhet med fin utsikt.
din högsta önskan är: ingenting som är värt att prata om.
du skulle vilja ha: Sex

Ditt rum:

vilken färg är det i ditt rum: Jamen...vi tar rummet uppe då. Väggarna är vita.
har du en tv i ditt rum: Aldrig i livet!!!!
har du en dator i ditt rum: Nej, men jag hade en....det var fina tider det. De tog slut när garantin på datorn gjorde det.
har du en säng i ditt rum: Uppe, nej.
vilken färg är ditt påslakan: Oj...låt mig tänka en stund...mörkrosa?
har du kläder på ditt golv: Inte just nu, jag har lagt kläderna på en stol :P
har du tidningar på ditt golv: Nej, jag äger bara en tidning och den har jag massor med färg på :P
har du något annat på ditt golv: Smink, kattleksaker, barr och julgransdekorationer som Gösta inte tyckte skulle vara i granen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0