Du var så bra så

Situationer jag inte kan hantera eller tolka.

Okej så nu kommer den, det ni alla har fruktat.....det som hände vid mitt nyår! ja jag säger mitt, jag upplevde det, alltså är det mitt eget.

Jag inledde dagen med att vara nöjd över att självmant kommit upp ur sängen vid halv tio. Sådär lagomt.
Min planering:
- Städa
- Ät lunch
- Handla
- Hjälp Karin
- Kom hem, ät middag
- Karins hus

Visst. Jag åt lunch....öhm...
Festen gick ut på att alla skulle vara olika årtionden. Fasligt trevligt! Bilder kan ni se på facebook och bdb.

Sammanhängande.

När Izzie ville ha bilder på oss alla klumpar som var kvar choppade vi ihop oss i soffan. Och blev kvar där. Karin och Iz somnade typ på en gång, jag och Oliver däremot...hrm...vid 5 nån gång sov vi i 40 minuter, och sedan efter 7 sov vi i 10 minuter till...jag är pigg!
Det är sant.
jag har kaffe.
Uhuhhuhuhu....

I fuck you because I can't help it.

I fuck you for fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0