Lets turn this thing electric

Nu jävlar! De bästa konversationerna som måste återupplevas:

Jag och mamma bestämde oss för att skoja med pappa. Vi skulle lura i honom att jag varit i slagsmål och att eva skulle ringa hem till oss och klaga. Så när pappa kom innanför dörren utbrast mamma:
- Markku! Vet du vad?? rebecca har varit med i slagsmål!
Det första pappa säger till mig är då:
- Vann du?


Jag: Pappa, du rör dig som en bränd gås!
Pappa vänder sig om, lite förskräckt.
-Tystnad-
P: Sa de så?


En dag, en relativt fin dag, sa min kusin:
- Becca, kan inte du åka skridkor med mig idaaaag??
Jag svarade mycket aggressivt:
- Ne-ej! Jag vill inte! dessutom är jag upptagen, jag ska på babysim.
*Tystnad*
- Becca, kan inte du simma?


Pappa: Jamen då kan du tänka dig...mummelmummel....hur vi känner...mummel..vi borde fira! kanske skulle jag typ...sova nånstans..

Dagens händelse: PAPPA FICK EN STEN I HUVUDET!
Vi gick fridsamt läng en gata då en trakto åkte förbi. Den skulle göra nåt med asfalten så det korvade sig lite...orsaken till mitt svammel är den att jag inte längre minns något. I alla fall, så utbrast pappa så här:
- uh! kastade...mummelmummel...jag fick den i huvudet!
Dessa ord fångade min uppmärksamhet och jag frågade plikttroget:
- Vad var det du sade, käre fader?
- Jag sa att jag fick en sten i huvudet! ånga, svammel, och den kastade och jag fick en sten i huvudet!


Jag har tecknat igen...det blev manson...igen.
Min far sa: mm
Jag svarade: vadå mm?
Far: Ja...ganska fin.
Jag: vad är det för fel på den?
far: nej..den är jättefin! otrolig! *mutter*
Jag: men va? haru ändrat dig??
Far: nej nu ska jag sova! godnatt...


KÅ: Ser jag en älg stå där imorgon då fan skjuter jag den och sen ska jag krossa knäskålarna på den och säga att jag var tvungen att skadeskjuta den!
P: Det är inte så enkelt vet du..
KÅ: Jag tar en stor sten och kastar den på den! Och slår!
P: Öhm...en stor sten?
Jag: Det kommer sluta med att KÅ står med en pinne och slår på en död älg...

Följande konversation utspelar sig på msn, Karin och jag svamlade med Oliver:
Jag: Nej nu ska jag gå och äta äppelpaj!
Karin: Jag då?
Jag: Kanske får Karin smaka lite...
(Karin: Jamal!)
Jag: JAMAL!
Oliver: va???
Jag: uh! JAMALKORV!


Karin: såå....är den död eller ligger den bara där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0