Pampampam

Uhm...

Idag släppte vi ut Gösta utan koppel. Det gick fint, tills måfre panikade: Rebeccaaaa! Ta in honom nu!
Visst...
Katten rymde in i vedboden och gömde sig. Måfre panikade ännu mer och sa: Jag går in nu, jag klarar inte av det här, du får ta in honom. Tacktack.
Men det gick bra...

Sedan skulle påfre ut igen och Gösta ville följa med.
P: Jag släpper ut honom nu då...eller?
Jag: Jaha, men då är han på ditt ansvar!
P: Mummel.

-5 minuter senare-

Påfre kommer instormande och gormandes: UUUH!! Han är borta!
Men vafan...
Så på med täckbyxor och fet jacka och ut.
J: Så var var han sist?
P: Alltså...han är inne i vedboden men jag får inte tag på honom...
Jag gick in i vedboden och ropade lite fint: Gööööstaaa?
Jaha, kom inte katten springandes på en gång?

För övrigt kan jag lägga till då att Påfre frågade mig förvånat: ska du ta in honom nu?

Hm...jag känner för att påminna er om hur Manson såg ut en gång i tiden.
Jag har nämligen funnit nya bilder, dels en bild där han tar på sig själv.
Om det nu är intressant.

I fuck you because I've got nothing else to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0