Svammel

Hm...okej.. 
Så idag har jag varit på Borlänge-revy. Jag tycker nämligen att det är väldigt trevligt. Ja....så väl där upptäcker jag en extremt het pojke som, i profil, ser ut som Edward Cullen.
Min dag var gjord.
Jag ska tänka på honom en stund nu..
Återkomst!

För övrigt är jag hemma hos min moster just nu, jag är lycklig. Hon bjöd på fika. Två gånger.
Felsms.com är trevligt.
Trevligt.
Gånger 3.
Hur som haver.
Ibland tänker jag på saker jag inte kan göra något åt. För att åter svamla om situationer jag inte vet något om, alls, över huvudtaget, det minsta.
Noll.
Jag behöver sushi.
Sepedator, finns ingen kursiv stil...
I fuck you because you look like Edward Cullen.
Haha! jag råkade skriva Cukken först....det var egentligen finare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0