Useless in Hell

Jag lovar så mycket.
Som utlovat:

Så jag och en vän satt bredvid varandra. Vännen i fråga, i det här fallet (som så många andra) Karin, läste en bok om nånting om nån pojke som släppte ut minkar. Jag sneglade lite i boken och såg då till min förtjusning att pojken hette Kristoler!
Kristoler [Kriståååler].
Men Karin förstörde det - han heter faktiskt Kristofer.
Det var inte lika fint....

Köttkonsumtion!
Ja så jag och min familj *svammel*  inte kottkonsumtion.
Bra.
Kotte.

Karin: Jag känner dig som en öppen bok.

Jaaa.....

Kommer du ihåg piss?

I fuck you because everyone will come to my funeral to make sure that I stay dead.
Det går ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0