Blanka fet

Hej här kommer segertåget.

Lördag
Sushisnubbarna vet vilka vi är, kaffesnubbarna också! Jag blir inte paranoid. Jag är inte stamkund. Sluta nu!

Vi roade oss med att skicka massor med sms som var totalt jättedumma. Sedan helt plötsligt kom Tomzz och ville att vi skulle med hem till honom och dricka öl. Fint, sade vi. Gratis öl, woho!
Vi drack väl 2 om jag minns rätt, sedan fick vi en till hemfärden också. Men Sara hade en briljant plan: vi skulle sälja den för cigg! WOHO!
Så vem blev offret? Vi spatserade och försökte kika efter folk som rökte, men helt plötsligt gjorde ingen det! Stabil som jag är skyndade jag efter några bratpojkar och sade manligt:
- Hejsan pojkar! Ni känner inte för att byta en öl mot nån cigg?
- Eeeh...vad är det för öl? Dansk? Är det ens gott?
- Ja vi tycker inte alls om öl...
- Haha för fan, det kan vi!
Så...stabilitet.

Sedan sprang vi omkring där med en cigg då en tjej kom fram och frågade om hon fick tända en grej med ciggen. Tydligen skulle hon tända braj med den. Men vi erbjöd henne en tändare istället. Som tack erbjöd hon oss ett bloss.
Men vi tackade nej till knark, stabila som vi är.

Vad var bra? Sonata Arctica som fan, faktiskt! Jag blev förvånad.
Och så De Lyckliga Kompisarna, förstås.

Vi spenderade 200 spänn på...kaffe. Typ. På en dag. Lördag.

Haha, sedan kom vi fram till att vi skulle tala om för metalpojkar att de var jävligt heta! Då försvann alla...men jag skulle ha gjort det! Om jag kan svamla med bratpojkar kan jag fucking tala om för heta pojkar att...ja inte fan vet jag.

[gruppsex med Sara]

I fuck you because I am so tired of being alone.

Kommentarer
Postat av: sara

neeej! UUH! så kan du ju inte skriva! otäcka pojke! gruppsexet fanns inte! paranoia O____o ....aaahehehe

2010-07-04 @ 23:43:33
URL: http://dreamfountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0