Fat Children

Åh herregud! Jag är så pepp(e)!!!! det är helt fucking stört...
Jag har packat allt jag kan packa idag....smink och (oooh så vackert ord) toalettartiklar fattas....
hahaha....okejokejokej.....

Ultra-violent. Bra grejer.

Mmm....mmmm........jag ska vara utan goats i en vecka! :( :( Det är fan inte kul.....lilla, lilla goats!

Över till roliga saker!
Jag har sepnderat dagen med min kära vän Emilge! Vi fikade på biblioteket och spatserade planlöst en stund innan Emilge fick en snilleblixt: Låt oss cykla till Sussies Skattkista!
Tjoho!
Sagt och gjort! Vi fann lite saker faktiskt. Imponerande. Emilge ville köpa en naken man i plast, men jag sade nej. Tur att nån håller koll på henne.
Vi cyklade vidare hem till mig och drack kaffe och svamlade. Det var väldigt trevligt! Sedan bestämde vi oss för att gå till nån lekpark. Men det var fullt överallt. Livet, du vet.
Så tillbaka till mig då Emilge kände att det var dags att runda av.

Jag gick in och kikade på biljetter till Stockholm. ååååh! Livet! <3
Hm...

Näej, nu är jag trött!

I fuck you because you are Edward Lewis Weyland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0