Girlfriend

Dag 1 Tisdag
Lista angående varför jag och Fridis är så fucking jävla bra:
- Fridis tog kommandot och öppnade tågdörren. Mycket manligt!
- Vi klarade av att åka tunnelbana.
- Vi hittade till bussen och lyckades använda våra nya, blåa plastkort.
- Vi hittade till lägenheten.
- Vi skrev världens bästa inköpslista (goooodis, chips, cider, osvosv....)
- Jag hittade till Konsum.
- Vi lyckades bära tre fucking kassar!
- Vi lyckades mosa jordgubbar. Vi har nu lärt oss att man inte ska lägga jordgubbarna längst ner i korgen och mjölk, läsk, osv ovanpå.
- Vi gjorde oss hemmastadda på en gång efter affären. Vi satte oss i sängen, fönstret öppet så mycket som det bara gick, fläkten på högsta volym, dator i knät, godis, jordgubbar och cider med is och en jordgubbe. Vi såg på Hercules och Skönheten & Odjuret. Vi är mogna.
- Vi lyckades sova trots värmen. Fridis längst ut med fläkten som svalkade och jag mot den iskalla väggen. Jag låg och klappade den....hehehe..... 

I fuck you because you are Big in Japan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0