i

Rastlös. Så rastlös! jag känner mig så...som att jag måste göra något, men värmen tar kål på mig. Jag dör! Jag dör!
Unite for children har blev Nite fort children blev Riite for children efter bad.
Såru vet.

Okej jag kan inte släppa det! Jag har haft en sådan perfekt dröm....jag hade sex med djävulen! Han var en aaaaashet metalpojke. Liksom...perfekt. Och så var han djävulen.
Jag undrar vad det betyder.

Ojoj....jag kollade inte alls upp det. Nejnej. Okej.

Så m och p har bestämt sig för att köpa en ny bil. Den är ful. Jag vill inte ha den. Jag förpestar allt nytt. Jag grät när vi skulle köpa en ny soffa.
Jag förpestar.

Jag vill ha jordgubbar....och kaffe....och en kram. Och så vill jag rita! HÖR DU DET?
Sssshåårty.

Exposed.
Munbilder? Ingen vet. Men beroende av skjutspel? Det är jag det!

THE GRÅOPIE GROUP!

I fuck you because you're so fucking hot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0