Kirbur

Besökbesök...
Julia har sovit över. Vi har kikat på film, Buffy the Vampire Slayer, spelat plockepinn, badat och svamlat namn mitt i natten.

Idag blir det återträff med gamla klungan....vi får se hur det blir! Förhoppningsvis trevligt. Jag undrar just vad vi ska prata om....stenstensten och minnen. Bra tider!

Okej...jag tyckte inte om estaren. Men jag kanske kan trivas med honom. Han ställer inga krav. Fast han det enda han vill prata om är sex. Jag kan leva med det, faktiskt.
Uuuuh....
Livet.

Jag tror, att jag måste börja göra islatte nu, om det ska hinna bli färdigt. Farväl mina vänner, pizza....men alltså, majs på burk?

I fuck you because this is forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0