Rubiks kub

Ni vill veta! Jag vill skriva!

Onsdag
Jag och Sara cyklade till stan och åt på sushikorven. Där satt även två pojkar och glassade....eeh...ja. Den ene kom fram till oss och svamlade när de skulle gå. Trevligt! Han hade säkerligen mycket vettiga saker att säga, men jag lyssnade inte. Jag var faktiskt upptagen med att ringa ett ytterst viktigt samtal.
De vandrade iväg och vi fortsatte äta.
När vi var färdiga spatserade vi mot ingången, men då jävlar! Då stod pojkarna där igen och hade problem...de små stackrarna! Tydligen fick man inte ta med glasflaskor in på området, så de behövde hjälp med att dricka upp sin cider! Som tur var så är jag och Sara alltid vänliga! Vi hjälpte de små offren och svamlade med dem.

Vidare in.

Jag blev av med min spegel, vilket jag förstod. Sara blev av med sitt paraply, men tydligen så var det bara just den vakten som inte trivdes med paraplyn, för typ....asmånga andra hade fått ta med sig. Vi ska leta reda på honom och skälla och peka finger.

Eeh...vad hände? Jo alla svamlade om våra skor. Sara hade sina platåkängor och jag hade mina monsterklackar. Tydligen var vi sexiga, hehe.....och desperata enligt vissa.
Det känns okej.
Vad hände egentligen? Jag vet inte!
Två snubbar kom fram och knäppte kort på oss med Saras kamera. Tydligen var de med i ett band. De sålde sin cd till oss för 30 spänn. Som givet! Det var svensk punk. Totalt värdelöst, men fan så roligt!
Vad hände mer?
En ashet metalsnubbe ville hångla med Sara, men han spatserade därifrån när Sara tackade ja. Bra där.
Hmm...en snubbe svamlade med mig om mina skor. Han frågade hur höga de var osvosv...sedan sade han: Det finns inget sexigare än klackar och sex upp mot en vägg!
Så kikade han lite menande mot mig.
Jag svarade: Jag håller med!
Han: jaaa...
Jag: Ha det bra, hejdå!

Hehehhee...

Oooh! Jag skulle ta mig över ett gupp med mina skor! Hahhaa! Så lyckades jag och blev fett stolt! Så jag skrattade: Aaheheh...
Sedan blev vi rädda för mig.

Gårdagens kläder
Sara:
- Röda & trashade strumpbyxor
- Svart kjol
- Svart tröja
- Svart korsett
- Platåkängor
- jacka med mcr-pluppar

Korååne:
- Svart kjol
- Strumpbyxor med nätmönster och blommor
- Nättröja
- Midjekorsett
- Kofta
- Monsterklackar

Fett stabilt. Vi var metal som fan! Och sexiga...

Saker vi lärde oss:
- Man skall icke gå i diken i höga klackar
- Man skall icke förpesta bajamajor
- man skall aldrig tacka nej till gratis dricka

Jag återkommer.

I fuck you because this is the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0