satan

Efter att ha gjort ett blondin-test har jag fått lära mig att jag inte är blond, men att jag är en wanna be fjortis. Exakt så. Det känns bra. Uppfriskande!  Som....mentos.

Jag tänker göra det, det man inte får göra, jag tänker klaga på värmen! OMG! OMG! Nu hatar alla mig: uuuh du får inte klaga! svensk sommar *meningslöst svammel*...uuuh...*svammel*!!!
Jag gör det ändå! Jävlar vilken rebell jag är!
HA-HA!
Ehm..okej så det är varmt. Åååh...jag har druckit så mycket kaffe! Det är underbart....weeeee......
But I guess I don't care anymore.

Waspish.

Jag har börjat teckna igen, det är fucking underbart! Jag har saknat det....
Mmmmmmm........mmmmkaffe!
Såru vet liksom! Du ska ju inte behöva sväva i moln av...ovetande.
Jag kan upprepa!
Kaffe + Mig = HELT SATANS FUCKING UNDERBART!

Vet ni eller? Jag är kär. Totalt kääär! I en dröm...fett dåligt. Jag ska hitta honom, vänta bara.

Käääär...

Meningslöst svammel också. Men alltså...hur dum får man bli?
*Pet i ögat*
Fett dåligt gjort. Fett dåligt. Fett.
Fet.
Jonathan.
Fetmabarnet.

Uhm...jag såg en lyktstolpe eller två! Fuck off and die....
Stod det.
Du är för ful för mig.
Stod det på en annan.

Jag känner för att berätta lite historier ju! Men det har inte hänt något nytt. Tragiskt.
Jag har drömt om Stockholm! Jävlar alltså....
Jag har ett blått hjärta runt halsen.
Jagjagjag.
JAFAR!

Vad har mer hänt?
Jag har läst en fett bra boook! Aaasbraaa...tack Karin! :D :D
Justfan! Min dator separ sig och jag kan inte se någon smiley...bara tecken...fettttttt asdåligt! Alla turkar skickar massor med gubbar, men allt jag ser är fucking *emo*korv2*emoemo*
Så svarar man: emo? wtf!
De: Emotions....between us...
Right....

I fuck you because it's the only thing I want from you.
Fucks.
Fuskfuckfuuuuk.....fuuuk.....fuuuuuuk! Fusk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0