Sunlight - why hide in your own shadow?

Igår var...fantastiskt.
Spenderade hela dagen ute vid sjön med M/Påfre och morfar & Eva. Jag satt där, på min sten, den som jag alltid suttit på, alltid, alltid, alltid.
Med Joe Hill och Marilyn Manson.
Och jag kom till så jävla mycket insikt.
Om så himla mycket.
Det var så fint bara.

Lista över saker jag kommit till insikt om:
- Sweet Tooth är sexig.
- Marilyn Manson är sexig.
- Marilyn Manson är Sweet Tooth.
- I love you more when you're afraid of me.
- Jag ska börja skita i massor av saker.
- Faan, de där på andra sidan sjön tittar på mig!
- Paranoia.
- Nej Rebecca, de tittar inte på dig.
- Bromsjävlar. Okej, efter att ha mördat 10 st missade jag 2. Den ena bet mig på tån och dn andra på fotknölen. De kunde inte välja bättre ställen alltså.
- De tittar på mig! Det finns inte mycket annat att se! Faan....
- OOh....Sweet Tooth....
- Count to Six and Die + solnedgång + sjö + en mycket trött mig = tårar.

Jag har ett blåmärke på armbågen! Vi har ju nu köpt den där nya bilen och för att skydda den från kaffeläckage ställde vi termosen bredvid mig.
Skarp sväng.
FITTHELVETESJÄÄÄVLASÄRSKIT!
Rätt på armbågen.
Jag grät. Av smärta. Det har inte hänt sedan...jag ramlade i trappen! Jaa..just....fan vad synd det är om mig.

Jag kikade på en film igår, Och han älskade dem alla. Helt okej, så att säga...men lite....hmm...nödvändigt.

I fuck you because I'm afraid of you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0