En bra affär!

mmmmmmmmmm..........

Så! Jävlar vad roligt jag har! Eeeh...turism? Är ytterst intressant! Jaa...eller inte.

Rendi Slew svarade! Angående rosen på klippan: vad menar du?
Så jag skrev att det bara var för skojs skull.
Angående mitt påstående om att han hette slev: inte..heter buhtan! hehehehehhehe
Mitt svar: Slew betyder slev på svenska! haha!

Bara så ni vet lixxx..

För övrigt har jag en korv som fyller år! Här var det livat, lixxxs.
Alltid skrattar hon! jag har minsann sett det!
Naken Damon is naaajs!
Niggah smith!
Alltid så stilig!

H
ästlängder! överallt! (lång med andra ord, om ni är sepe)
Ombytlig! Vegan helt plötsligt...ojoj...men sen jävlar!
Lite översexuell så där...
Mmmmmmmmmmmekonomen....

I fuck you because you are jet cold.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0