Leftovers

Jag tror att min far ljuger för mig.
Min lilltå är illröd/lila eftersom den har blivit anfallen av en mygga. Det kliar. Som fan. Jag blir tokig.
Jag frågade min far (efter att försökt splätta min tå mot lite vad som helst - hellre smärta än att det kliar!): Vad gör man för att det ska sluta klia?
Påfre (mumlandes eftersom han hade dosan fastkilad under hakorna och kikade på sport): Jag vet inte.
Jag: Men jooo!
Påfre: ...neeeej.
Jag: MEN DU ÄR GAMMAL!!! DU SKA VETA SÅNT HÄR VID DET HÄR LAGET!
Påfre: *mutter* ....mina kliar inte.
Jag: Vaaa???? Det är fucking gift! Det ska klia! Äru mutant???
Påfre: mmh!

För övrigt har jag spenderat helgen hos Karin och även Izzie. Skräckfilm hos Karin i fredags, men även! Nu jävlar! Jag har ridit! Jag är fucking asbäst!
Eh...
Hos Izzie skulle vi grilla med alla korvar. Men alla korvar förutom Fridis och Anna var retards. Fast när jag tänker tillbaka och reflekterar var det ganska väldigt fint just som det var.
Vi dansade som.....korvar (jag har inte glömt det riktigt ordet, nejnej) och ylade mot månen! ...okejdå, det var en lampa. Men vi låtsades att det var månen.
En del var unga och pundade och rökte oregano.
En del var inte jag.

Jag har sett film. Jag har städat, jag har planerat.
Se mig vara organiserad.

I fuck you because it's on my schedule.
Oh my God, that is indeed a very ugly word. Schedule.

Kommentarer
Postat av: izzie

hehehe... det var en lampa :P en ful lampa!

2010-06-21 @ 10:02:22
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0