ooooh....

Okej.
Ingen panik.
Absolut inte.
OMG!OMG!OMG! Jag har just sett färdigt säsong 1 av Vampire Diaries med Anna. INGEN FUCKING PANIK!
Kontroll.

Okejokej....fett lugnt.
Förresten, har ni märkt hur jävla skönt det är ute ikväll? Jag kände mig tvungen att få komma ut och andas en stund, så jag tog mina gummistövlar, Goats och en sax (de var på mig som fan!).
Det blev två ytterst fina buketter och tretusen myggbett. Men jag fick aktivera mig lite mer med Gösta, det tycker han om. Och så fick jag bråka med en annan katt! Den satt där på cykelvägen och tittade på oss.....Goats kände sig manlig och hoppade på den. Men då minsann!
Då bet den andra katten tillbaka och Goats sprang och gömde sig bakom mig. Jag bestämde mig för att vara ytterst kvinnlig (jamen vafan, nån måste ju!) så jag morrade och fräste åt den andra katten.
PANIKKATT!
Hehehhe....jag vann....sedan trodde den att jag skulle nöja mig så, därför stannade den lite längre bort på vägen och kikade på mig och Gösta. Då visade jag tänderna och närmade mig den. Jävlar vad den sprang alltså!
Eeeh...kvinnligt.

Jag spatserade vidare in i bushen och sprang glatt omkring då och då. En säkerligen het pojke på moppe kom farande och saktade till min stora paranoia in och kikade på mig en stund. Då var det slut på det roliga.
Jag gick vidare ut över åkern och låtsades inte om det.
Jag vill inte ha någon.
Så han fick åka vidare....själv.
Fast jag tycker om mopeder.
Eller snarare, jag tycker om motorcyklar. Snabbt som fan ska det gå. För fort.

I keep dancing on my own.
Har ej på hjärnan. Fett lugnt.

Morfar fyller år idag! Säkerligen en hel del!
Det är bra.

I fuck you because I've always lived in your shadow.
I fuck you because I am Elena and you are Damon.
It would be nice.
I also fuck you because you are Jeremy.
He is also hothothot.
BUT MOSTLY I FUCK YOU BECUASE I AM VERY LOYAL TO YOU, SPIKE!

Inte alls störd.

Kommentarer
Postat av: izzie

hihihi :P Ytterst kvinnligt och manligt :D



LOYAL TO SPIKE !!! (jag dog lite av skratt av detta utgormande :P Men det är ju sant :))

2010-06-24 @ 09:43:50
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0