Pling

Hahaha! Jag blir bara stabilare och stabilare!
Jag och Karin skulle vara stabila igår och gå på storloppis på stan. Eeeh...jaa. Vi kom dit typ 3 minuter över 2. Gissa när det stängde.
Tjoho!
Så vi spatserade till Peace & Love caféet och köpte kaffe. En del av oss i alla fall. Men just då tog kaffet slut och det skulle dröja ett tag innan nytt skulle tillkomma. Jag satt alltså där med ett glas vatten en stund så att säga. När kaffet äntligen kom tvekade jag - ville jag verkligen ha kaffe?
UUUUUUH!!!!! DET HAR FUCKING ALDRIG HÄNT TIDIGARE!
Karin skällde på mig: Nu haru ju betalat för kaffe, nu går du och hämtar!
Okejokej. Så jag rushade dit lite smidigt och fylde en kopp. Då var mjölken slut. Tillsammans med all mitt självförtroende.
Så jag gick tillbaka till Karin med en kopp svart kaffe och satte mig ned och såg lite ledsen ut.
Jag: De hade slut på mjölk. Och jag vågar inte fråga efter mer.
Karin: Hahhaha!
Då var det slut på det roliga. Jag satt där en stund och var känslosam, talade om för Karin hur mycket jag tycker om henne, att jag kanske skulle sms:a min syster och säga att jag älskar henne, osvosv.
Inte stabilitet.
Jag fick skjuts hem och gjorde väl...mest ingenting.
Samtal. Kom och äääät!
Tjoho!
Skräckfilm hos Karin.
Sedan skulle jag cykla hem. Av någon anledning blev jag nervös. Klockan var halvt 12, jag hade min cykel, det var ljust ute, fett lugnt. Men jag var skakis. Så när ett sms från Johannes dök upp såg jag ingen annan utväg än att ringa upp honom. Hahah! Jag är inte bra på att cykla, jag är inte bra på att prata i telefon. Bra blandning!
Jag dog inte så mycket.

Jag är äcklig.

I fuck you because Fuck is my name.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0