Retards

Klaga inte på stavfel, jag har inga glasögon på mig. Jag ser inte ett skit.

Jag har haf en underbar dag! Jag började dagen med att finna en halvdöd fågel som jag hällde vatten på. Sedan cyklade jag till gammelgården för att vara med på nåt....för ungar och barn. Ludvig skulle dit och ville ha med mig så...väl där så var befolkning (en ensam elak kärring) tvungen att fråga om jag var min systers lillasyster eller storasyster. Min syster är 32 år. TACK SÅ HELVETES JÄVLA MYCKET! Jag mår inte skit över det. Det känns fett bra. Jag är inte ledsen.
Men resten var fint.
Sedan cyklade jag hem och hämtade min bikini och fann den tidigare halvdöda fågeln stendöd. Nån hade pickat sönder dess huvud. Ingenitng annat, bara ett splättat huvud.
Vidare till min syster och ut till Kavelmora för att bada. Extremt trevligt!

Hem till syster igen, hejdå syster + man + bebis. Hej Ludvig!
Så ut på picknick med gossen och massor med lekar. Vidare till lekpark där gossen valde att kissa på sig.
Is najs.
Så då gick vi hem igen.

Massor med fika hela dagen, jag känner mig inte tjock och oattraktiv.
Kaffekaffekaffe.
Och jag är död.
Ska upp tidigt imorgon och städa.
Får pengar för det.
Är trevligt.
Min morfar fyller år imorgon. Ska försöka ta mig mig tid att cykla dit och hälsa på. Jag är en hemsk människa. Men jag äe så upptagen! Jag ska ju städa! Sen kommer Anna med Damon och Måfre med thaimat till oss! Vad ska man göra liksom?

I fuck you because I'm old.

Kommentarer
Postat av: Koråååne

Hahahhaha! ungar och barn! jag är inte retard!

2010-06-22 @ 22:08:58
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0