Så det trodde du.

Jaa! Jaa! Jaa! Nu jävlar!
Okej, min plan är följande: Var het som fan, hångla med alla andra heta (förutom Sara)!
Fett bra plan...fett bra.

Vad har jag kvar att göra?
Checklista:
[X] Borsta tänder
[X] Duscha
[ ] Fixa håret
[X] Klä på mig stiligt (check som fan!)
[ ] Sminka mig
[ ] Packa väska full med nödvändiga saker
[X] Vara pepp(e) som faaaaan!

Okejokej...bra. Sara kommer efter sexssss....feeett braa, jag hinner.
Jaaa...

Hahahahha! Goats! Jag måste berätta!
Det var som så att jag stängde av datorn vid 1 och tänkte gå ut och kika om Goats var på G. Jag öppnade dörren och Goats RUSHADE in. Jag tänkte att han såg så konstig ut, så jag pokade på honom. Han var blöt.
JÄTTEBLÖT!
Han hade ramlat i poolen.
HAHAHHAHAHAHHA!
Ohno klor (alltså, klåååår), tänkte jag! Dags att dusha katten! Eeeh....det gick bra. Sedan skulle jag bara släppa honom lite lite för att stänga av duschen. Då rymde kattfan och jag sprang efter. Vi rushade upp då jag äntligen fick tag på honom.
Inlindning av handduk.
Torktorktork.
Torr Goats.
Nöööjd Goats.

I fuck you because I've heard there's a festival going on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0