SPIKE.

Okej, så något nytt har inträffat.
Jag har äcklats av Manson! För första gången någonsin! Alltså....videon till S(aint) är inte...bra. Uuuuh.....så nu när jag skulle lyssna på honom fick jag bara upp bilder i huvudet. Nu är det slut på det roliga, liksom! Fick lyssna på Slipknot istället <3

Över till trevligheter!
- Jag får sovmorgon imorgon
- Jag ska dricka kaffe till frukost
- Jag har köpt nya skinnbrallor (faan fortfarande 100% polyester)
- Jag har målat naglarna stiligt
- Jag har köpt presenter till alla förutom Johanna (offer)
- Jag har gjort ett mycket fint kort till Anna som fyller år imorgon!

Är trevligt.

OCH SPIKE ÄR TILLBAKA!!!!!!!!!!! och han var typ....aaaaashet!!!! <3<3
Fjortishjärtan <3
Spike <3
SPIKE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0