Suoma

Men herregud.....jag döööör! Jävla tristess.
Nu får jag höra massor med skvaller.
Gud så intressanta saker vår släkt har för sig.....tydligen är det synd om hela bunten. Ingen ska någonsin få något gratis, för de har minsann inte heller fått något!
Mycket hårt jobb, de snikna jävlarna.....vi har då alltid bjudit dem på mat! ungjävlar.....

Ingen bra kontakt. Fan vad långt ifrån! okejdå, fett bra nu för tiden. Särstavning?
Naturligtvis.

De är ensamma.
Men det gör ingenting. Det är bara roligt! Det är bra.
Är det dåligt?
Njaaaaaa.......
Jättebra!
Oke....
Äre dåligt?
Nej jag uppskattar fel.
JAG ÄR JÄTTEGLAD!
Du är inte vaken!
Sansade släktingar.
I fuck you because it is time to go down...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0