Detta fält måste fyllas i 6

Jaaa.....jag vet inte. Jag känner mig...jaaa...

Jag har ätit kakor och druckit kaffe. Gösta stal en av mina kakor och påstod att ha skulle äta upp den. Eller hur, jan tuggade sönder den över hela vardagsrumsgolvet för att sedan överge den och lämna mig till dammsugning..sepekatt!
Jag har hatat Eva.
Jag har bannat mig själv för att jag inte började tidigare.
Jag har insett att det nog var bäst så här ändå. För hellre har jag roligt i skolan på lektionerna då det är meningen att man ska jobba och sedan så gör jag läxor på min fritid.
För jag har inget liv.
Jag har fått kramp i benet.
Jag har plåstrat om min haka (jag tjatar inte, jag ältar).
Jag har tänkt mycket på Spike.
Jag har tänkt lite på mina vänner.
Nu tänker jag på Spike igen.

Fan vad aktiv jag är.

Fridis kommer och bor hos mig ikväll. Det ska bli trevligt, vi ska göra egen sushi.
För övrigt spenderade jag förra natten själv. Det har aldrig hänt tidigare. Jag är lite stolt faktiskt, jag klarade mig finfint.

Uppsats någon?

I fuck you because I know everything about Ipred and FRA.

Btw, jag hittade en sådan fin bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0