Die motherfucker, Die motherfucker, Die

Idag började jättebra och slutade lika bra, faktiskt! Helt otroligt...
M och P stack ut och fiskade till klockan 4 typ, så jag var själv. Jag har ätit, luktat otäckt, läst ut två böcker, knäppt munbilder och svamlat sex med Anna. Trevligare än så blir det nog inte!

När de väl kom hem lagade jag mat och sedan spelade vi kort. Helt okej.
Måfre sade: Jaa...så vem ska man ringa för att sjukanmäla dig imorgon?
Jag: Ingela! Ring Ingela!
Så nu slipper jag friluftsdag! :D

Hm...mitt kaffeberoende har trappats upp. Jag dricker hur mycket som helst, när som helst.
Just nu.

Men nu ska jag dregla över Spike, svamla med Anna, lägga ut bilder på DeviantArt och besöka bloggar.

Farväl!


Okej, olämpligt, men ni vet vem jag kommer att tänka på ikväll.
Nu vet ni i alla fall.
Tänk på det.
Riktigt länge.

I fuck you because you taste like coffee.

Kommentarer
Postat av: anna

hihihi. ingen fri luft :D man ska hålla på traditionerna :P

2010-03-14 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0