Fint

Jaha okej.
Jag vaknar med ett ryck, vad fan är klockan???
Okej, 7....hm...jag börjar kvart över 10. Det är lugnt.
Jag sover mer.
FUCK, vad är klockan??
8, okej. När är det jag ska upp? 08:40. Okej lugnt....
FUCK I HELVETE! oj jaha okej...halv 9....jag tror minsann att vi stiger upp nu.
Mmmmm.....kaffe och hembakt bröd till frukost. Lalala, upp för trappen. In i köket, på med vattenkokaren.
Går ned för trappen, yterdörren: Gööööööstaaaa! Göööstaaaaa?
- En kvart senare (i princip) -
Göööstaaa? Nu skiter jag i dig kattjävel!
Smäller igen dörren och går argt upp för trappen. Kommer till köket, ser Gösta i fönstret. Får seperyck och tänker "jaså nu passar det sig..." men går ändå ner och släpper in honom.

Fint. Kaffe och hembakt bröd nu då?
Kaffe, åååh....men inget bröd. VADFAN??? Då har nån jävel (inga namn...men han börjar på P) ätit upp det. Jaha, okej. Fil och flingor är okej. Dock inte till kaffe. Men dåså, då äter jag filen först och dricker kaffe medan jag sminkar mig. Det är bra!

Så jag äter flingorna och filen, blir inte mätt utan hämtar nya flingor. Som var äckliga. Nån jävel (p) har köpt nya, äckliga flingor.
3 tuggor, gå och ha kväljningar över vasken.
Okej, men vi har kaffet kvar i alla fall, kaffe räddar alla situationer!
Kaffet har nu blivit kallt.
Vad....gott.....

Fixar nytt kaffe och ser mig själv i spegeln. ÅH HERREGUD! Vadfan är det DÄR??? Jaha, då har mitt hår fuckat upp sig efter ansiktsbehandligen med alla oljor osv.
Jag kände mig absolut tvungen att duscha. Vilket är okej. Schampot var till och med på rätt ställe. Nu kanske min otur vänder? Dessutom tänkte jag logiskt och lade mitt spanska-block över kaffekoppen så att kaffet inte skulle bli kallt. Logik.
När jag var färdigduschad såg jag fram emot mitt kaffe, jag frös osv.
Jag närmade mig kaffekoppen, lyfte försiktigt bort blocket och ser till min förfäran att blocket är helt buckligt och blött. ÄRTHJÄRNA!
Men jag är en positiv männsika, jag tänkte baaraaa på mitt kaffe. Så jag drack lite ur det för att trösta mig själv. kaffet var:
1. Kallt.
2. Dåligt gjort.
3. Äckligt. Det hade fått smak av mitt block.

Jag har det fint.
I fuck you to forget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0