Gurgel

Nu är det slut på det roliga. Måfre och Påfre har återvänt.
De har tagit med sig en grej till mig:
Storstädning.

Just nu "städar" jag datarummet. Går asbra alltså!

Idag har varit en fin dag.
Höjdpunkten var ju när ingen kom och hämtade mig från gitarren. Jag vandrade till busshålssplatsen och åkte hem med 601:an. Helt okej. Jag kom hem och var arg.
Måfre: Är det något fel?
Jag: Ingen hämtade ju mig från gitarren!
Måfre: Va? Men påfre åkte ju iväg tio i 3! [hör till saken: jag slutar 3]
Jag: Jaha, men han var inte där! Jag väntade i 20 minuter, sedan tog jag bussen.
Måfre/Camilla/Fredrik: Men var är han? OMG!
Jag: Äh, han har blivit påkörd.

Sedan fick jag i uppdrag att koka kaffe, och Fredrik fick i uppdrag att åka ut och leta efter Påfre.


2 timmar senare kom Påfre hem.

M: Var har du varit???
P: Utanför skolan.
M: Vilken skola?
P: Rebeccas!
M: DU SKULLE TILL MUSIKSKOLAN!!!!

HAHAHA!
Han blev alltså hämtad 2 timmar efter utsatt tid. Varför åkte han inte hem?
Ingen vet.
Men trofast är han!

I fuck you because I want to eat your inner sins.
They are mine.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha herregud! xD



Han blev påkörd...



MUSIKSKOLAN!!!!! :P xD xD

2010-03-31 @ 22:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0