JAG ÄR INTE ARG

Okej, vad har hänt sedan sist?
- Jag har känt panik över mitt hår
- Jag har färgat håret svart
- Jag har städat
- Jag har känt att, fan kanske är jag stilig trots allt...
- Jag har ångrat mig och känt mig som en pojke
- Jag har tröstätit godis
- Jag har fått cider x2
- Jag har suttit ute på isen i några timmar och lyssnat på radio och lekt pyroman (och älskat varenda stund)
- Jag har gråtit över att två fåglar flög så fint tillsammans. På riktigt!

Okej, så bra, men vad har inte hänt sedan sist?
- Jag har absolut inte pluggat spanska
- Jag har (alla mina ångestanfall till trots) inte ångrat att jag klippte mig
- Jag har inte sminkat mig
- Jag har inte...

I fuck you because I want you to feel pleasure, before I slit your throat and fuck the wound.
JAG ÄR INTE ARG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0