King Kill 33

Dag 4:
Jaaaaa...........jag har lärt mig att ogilla mina vänner skarpt.
Tack vare min huvudvärk.
Och deras vägran att visa någon slags respekt.
Karin klagade åt mig.
Torre klagade.
Men nejnej.
Med andra ord: en skitdag.

Dag 5:
Idag har varit fint! Första lektionen var det film. Andra lektionen biblioteket med numera förlåtna vänner.
Sedan bar det av till kupolen med Karin. Jag skulle köpa jeans. Jag kom hem med 3 par trosor.
Så kan det gå!
Men fina var de! Blåa stringtrosor med fina blommor (om jag minns rätt), rödvit-randiga med rött flärp upptill och sedan ett par lila/svarta med hög midja och strumpebandshållare.
Stiligt.

Ikväll ska jag kika på Spike. I (förhoppningsvis) 2 timmar.
Men man vet aldrig.

I fuck you because you are King Kill 33.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0