shining away

Okej.
Dag 1 i min ensamhet:
Minns inte så noga...det var så länge sedan...i fredags nån gång.....Karin, Anna och Izzie kom över. Vi kikade på svammelsvammel Zohan!
Vi åt allt som var onyttigt...sedan spelade vi Drömdejten, det är grejer det!
Hmm....

Dag 2:
PARTY!
Fast först kupolen...på egen hand! stabilt....en kofta och pyssel. Fina tider.....
Karin, Anna, Izzie, Oliver, Fridis (Johanna på kanten, i slutet) kom över och spelade Drömdejten och Helt hysteriskt. Ännu finare tider.  Det var inte det minsta stabilt, vi var tvungna att kittla varandra uner hakan och göra pussmunnar mot varandra och dessutom fick Karin vara kär i mig....nasty......
Kaffe som fan, vilket höll mig vaken under natten. Inte som i att ligga vaken hela tiden, utan som i att vakna hela tiden och gå och kissa. Fint.
Izzie sov över och vi var inte stabilare idag.

Dag 3:
DÖD!
PEST!
Pannkakor <3

I fuck you because...jag återkommer.

Det kan vara så att vi sade en del fina saker också under kvällen lopp....
Alienmaskar. HAHAHAHA!! Alltså, den bara förstörde men det var så jävla roligt! den var med hela tiden, och karin gjorde det värre.

...I'm poisoning your drink, bleeding in a sink, choking with a link...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0