Sister, don't worry

Top 10 varför det är synd om mig (listan går att avläsa hur som helst, ingen särskild ordning):
1. Min haka dog under Öppet spår
2. Jag har en fucking uppsats att skriva om Ipred och FRA, men allt jag gör är att spela spel på Facebook. Må fan ta facebook!
2. Jag skulle göra nånting...eeh...jag minns inte, men hur som haver så rev jag mig på min redan döda haka. Jag pressade då min iskalla hand mot, när jag väl tog bort den var det BLOD ÖVERALLT! DET RANN FUCKING BLOD FRÅN MIN HAKA! Panik....
3. Min haka svider nu....
4. Jag har varit så dum att jag har sminkat mig. Vilket innebär att jag förr eller senare måste tvätta bort mitt smink. Aj på hakan någon?
5. Mitt nagellack är avskavt.
6. Jag är ensam.
7. Jag ska sova ensam för första gången.
8. Mitt huvud kliar. Jag har ärvt eksem. Kul.
9. Lamb of God spelade tydligen igår. JAHA SÅ JÄVLA KUL DÅ!
10. Ingen är social och Gösta springer omkring på övervåningen.

I fuck you because you're a vampire, I'm a vampire too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0