There she comes....

Idag har jag varit med i en fisketävling. Jävlar vad bra jag var!
Allt som gick fel:
- Min haka dog igen eftersom jag hade på mig samma dumma jacka som vid Öppet spår...
- Jag fick ingen fisk.
- Det nappade inte ens.
- De bjöd på korv.
- De bra priserna hann försvinna innan jag fick ta ett.
- När det väl var min tur sa utroparen: Rebecca Kaaa.....kart......KARATINEN!
- Påfres tur: Markku (med uu som uttal) kaa...kaartnjksfszk...mummel...
- Måfres tur: Elsi ka....kartin!
- Ludvig var snål med sitt godis.

Det som gick bra:
- Påfre gav mig några fiskar så jag skulle få ett pris.
- Jag siktade in mig på ugnsformar.
- Istället fick jag ett schackbräde (som ska med till skolan!).
- Påfre gav mig en radio med lurar så att jag kunde lyssna på den.
- Solen sken.

Och så vidare till cidernyheten.
Måfre: Rebecca, vad vill du dricka till maten?
Påfre: Hon vill ha ÖÖÖL.
Måfre: Inte vår Rebecca! Vet du ingenting eller?
Jag: Cider! Jag har sparat den till helgen.
Påfre: Här finns ingen cider...
Måfre: Cider?
Påfre: Jag ser inget!
Jag: HAR NI DRUCKIT UPP MIN CIDER????
Måfre: Vilken cider?
Påfre: Hade vi cider? Jag ser den inte....saft?
Jag: MIN CIIIDER! VAD HAR NI GJORT???
Måfre: Jaså den....nej korken var inte riktigt på så...jag slängde den. Vill du inte ha saft?

Seperyck.

I fuck you because it's a sin.

Kommentarer
Postat av: Izzie

haha, men gud. jag dör hät. i skrattkramper. du är så himla rolig! :D



(stackars hakan. må den krya på sig :))

2010-03-14 @ 14:44:12
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/
Postat av: anna

haha :P Saft? hihihi

2010-03-14 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0