I am hated

Vid närmare eftertanke, efter att jag har tvättat håret nu då, så är det inte illrött i rötterna längre.

Så Tulavippan var öppet och Sara följde med! Jag fann en jacka och......EN BREVKNIV! Fantastiskt!
Vi åkte vidare till Röda Korset och fann ingenting. Vidare hem till Sara för att hämta tårta, hem till mig, fika, svammel, 2 cd-skivor och hemskjutsning av Sara.
Bra där.

Jag har letat lite bland låttexter idag, och jag fann något så underbart!

Now I'm not pretty and I'm not cool
But I'm fat and I'm ugly and proud - So fuck you
Standing out is the new pretension
Streamline the sickness, half-assed aggression

You gotta see it to believe it, we all got conned
All the mediocre sacred cows we spawned
Put your trust in the misson
We will not repent - This is our religion

Hehe...det är Slipknot för övrigt!

Oooh! det var så stiligt igår, för jag drack för mycket kaffe! Haha, så jag kunde inte sova! Ehm....Anna du vet. Det var stabilt.

I fuck you because I'm fat and ugly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0