Mirrors

Idag har jag upplevt min första abstinens!
Det var som så att jag drack juice till frukost, och sedan åkte vi iväg på utflykt till korvkorv. Där var vi ett tag. Och jag utvecklade huvudvärk.
Jag kom hem, drack asmycket vatten och knarkade alvedon.
Fortfarande huvdvärk.
Jag började med kinesiskan och kände mig produktiv. Men huvudvärk.
Plötsligt hörde jag på radion: Svammelsvammel Alla som inte älskar Jesus är våldtäktsmän!
Och jag kom till sans: KAAFEEE!!!
Så jag kokade mig en kopp eller två...eller tre....och genast släppte huvudvärken och allt kändes så fucking bra igen! <3

Så jag har funnit lite ny musik också. Det är trevligt!

I fuck you because you taste like coffee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0