Nothing

Just nu infinner jag mig i skolan.
Jag har svarta byxor, svart t-shirt och konstigt färgat hår. Jag har mascara och ögonskugga.
Och rutiga skor.
Jag är ensan för tillfället, men jag ska följa med Fridis på italienskan, och vidare någonstans för att plugga matte.
För stunden tänker jag på många saker. Jag tänker på att jag tvivlar, jag tänker på att jag borde ha, och jag tänker att fan vad fin han är.
Jag vill inte vara kär.
Så jag är inte det.
Men man kan ju kika lite extra.
Alltså.

Hur gammalt är för ungt?
Det är en bra fråga.
Men jag tror att det går bra.

Jag tror att det är något fel på mig. De enda jag vill ha är antingen yngre eller mentalt skadade. Och det är sant. Jag har "förälskat" mig i 3 pojkar med något medfött fel.
Det borde säga ganska mycket om mig.
Men det gör det inte.


I fuck you because you look like someone else.

Kommentarer
Postat av: anna

hihi... I'd fuck him tooo!!!! :D

2010-05-18 @ 14:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0