Rubrik

Idag har varit livat som fan!
Jag gick upp halv 10 och tänkte för mig själv: ååh nu ska jag dricka kaffe och äta frukost. Läääänge....
Jag masade mig upp för trappen, hann halvvägs innan Måfre ropade: "Rebeccaaaa! Du måste duscha nu! Pappa ska stänga av vattnet, skynda dig!"
NEEEEEEEEEEJ!!!!!! inte duscha på en gång! uuuhh.....
Så det var bara att sätta sig i ett iskallt badkar och försöka få igång varmvattnet fort som fan. Kul.
Men sen fick jag min frukost! Hehe....

Eeh...sedan tänkte jag bestämma vad jag skulle ha på mig. Jag valde min fina svarta klänning och mönstrade ben. Snygg som fan var jag.
Sedan kom min syster över och sade att det var iskallt ute och att jag skule frysa ihjäl.
Jaha.
Så skinnbrallor (100% polyester, för fan!) och skjorta. Inte fullt lika stiligt, men dugligt.
Sara kom över och vi åkte till Rättviksmarknad. Ringar, remmar och t-shirtar <3

Hmm...när vi kom hem igen gick vi ner till älven och fikade. Och kastade sten. Fina tider!

I fuck you because I don't know what to say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0