Sweat, baby, sweat...

SÅ HÄR VAR DET!
Jag gick upp på morgonen som vanligt, duschade inte, åt lite frukost, gjorde mig i ordning och cyklade till skolan. Väl framme hade vi engelska, svenska och spanska. Sedan var det lunch. 
Efter lunchen blev det friluftsdag och jag var inte pepp.
Inte alls.
Men vi gick till Maserhallen ändå och anmälde oss. Ut på promenad skulle vi. Tur att vi inte dog av värmeböljan bara.
Vi gick en fucking mil och DOOOOG!!! VIII DOOOOG!!!
Men det  var okej.
Väl tillbaka i skolan bestämde vi oss för att besöka Oliver, så jag och Fridis cyklade till Tempo för att inhandla öl, cider och chips.
Vidare till Oliver, vilse som fan, gav upp, satte oss ute på asfalten i skuggan och väntade. Öppnade en cider och chipspåsen och njöt.

Sedan kom resten och vi satte oss på utemöbler istället.
Seriöst, jag lever enbart för sådana stunder! Och jag tycker inte om öl.
Äckligt.
Men titta! Helt okej!
UUuuh...äckligt igen.
Typ.

Jag har nu infunnit mig i Olivers lägenhet. Han hade glittriga, lila ljus. Stiligt.
Det var det.

I fuck you because I'M FULL OF SEXSWEAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0