Rebel Yell

Rebecca: Full först. SOM FAAAAN! Askul. Jag låg på en sten och tittade på moln och gapskrattade. Pussade på alla förutom ett bihang. Hällde ut kaffesump över hela köksgolvet varav det ena bihanget sade att jag förstörde festen genom att torka upp det.
Izzie: Lade handen i fågelbajs några gånger sådär...och gormade om det varenda gång. Hängde knäveck för att bli full snabbare, snörade även in Johannes och diverse andra i en korsett. Peta på folk med en värja och slog Tomzz på rumpan.
Anna: Satt i ett hörn x2.  Skrattade åt mig när jag sade: ge mig mitt knaffe! Satt mest bara där i övrigt. Ooooh! Pussade på Fridis öra med mig och lät sig bli pussad på under hakan!
Fridis: Stirrade på mig när jag var full! Och flinade! Blev pussad på örat x antal gånger.
Johanna: Var svettig i korsett och strippade. Alla provade korsetten. Vilade sig mot mig....länge. Och klagade.
Oliver: Ramlade två gånger (vad han än påstår!). Sprang mot ett hjärtformat moln med Johannes & Izzie. Var ej utklädd, blev utklädd och blev full. Dansade vals. Blev bakfull! Den enda! HAHAHA!!
Johannes: Hade på sig korsett, och var redan innan det den bäste utklädde. Hade kajal, för den delen. Hade med sig hembränt och blev blind. Hade även med sig en pipa som han rökte, den skickades laget runt. Tvingades gång på gång förklara för mig hur den fungerade. 
Tomzz: Var inte utklädd! Bar istället sliskkavaj. Den jäääveln! Lämnade mystiska kapsylspår efter sig. Alla undrar hur många han egentligen drack. PAMPAMPAAAAA! Ooooh! Fick bli klämd mot en halvvägg när jag skulle förbi. Som tröst vrålade jag: NU BLIRE ARSEL MOT ARSEL TOMZZ!
Antonia: Gömde sig i diverse rum och lekparker. Dreglade efter Slash och hade med sig ett och ett halvt bihang.
Martina: Social och trevlig, som alltid när vi supit ner henne. Rökte och laget runt igen, tjoho! Tur att vi inte är dumma i huvudet!
Sara: Var min vakt, gifte sig med mig och kokade äckligt kaffe. Hade fötterna i Izzies tröjarmhåla och blev kallad för Miss Pirat av äckligt bihang. Bjöd på vin och pussade på mig! Vi var ju trots allt gifta...var stabil.
Bihang: 1. Vafan i helvete.
2. ÄCKEL! Jag tvingades peka finger, säga dra åt helvete, fuck you och tillägga att han inte längre var välkommen.


Finaste ögonblicket: Bröllopet!
Roligaste ögonblicket: Allt var roligt efter vinet! Nästan.
Fulaste ögonblicket: När jag försökte övertala Oliver att kissa på en elstolpe!
Skummaste ögonblicket: Diverse uttalanden. Och att vi rökte, utan att ångra oss dagen därpå! Faaan...det var trevligt.
Skönaste ögonblicket: Allt kaffe......jag nyktrade till! och fann mer sprit...
Jobbigaste ögonblicket: Bihangen.

I fuck you because you taste like vanilla flavoured cigarettes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0