...............................

Din kropp:

hur lång är du:
165
hur mycket väger du: Det vill jag inte svara på.
vilken skostorlek har du: 38
är du nöjd med din kropp: Jaja.
skulle du kunna plastikoperera dig: Jag skulle kunna operera mig om det var av rätt orsaker. Typ....någon defekt av ett större slag.
välj en sak du tycker är fulast på dig: armkomplexarmkomplex!
vilken ögonfärg har du: Ingen vet!
vilken hårfärg har du: Rött/svart/brunt
har du lång överkropp: Jaaa.......nästan längre än mina ben, alltså!
har du långa armar: Normala!
har du långa naglar: Aldrig! Usch!

Dina känslor, tankar och humör:

hur är ditt humör nu: Som.....helt okej. Trött...
vad tänker du på just nu: På att jag kanske inte hatar Disturbed så jävla mycket nu....jag kanske bara behövde en paus...
saknar du någon just nu: Självfallet.
gillar du någon: Jag tycker om väldigt många personer.
är du kär: Jag kan inte dra mig till minnes att jag vet vad det betyder. Och nej.
är någon kär i dig: Jag har inget att säga.
älskar du någon: Jag älskar, ja.
hatar du någon: Såklart.
hur är du om du är hungrig: Hmm....arg och otålig.
hur är du om du är trött: Aggro.
om du sovit i tre timmar: Mer arg och lite ledsen.

dina önskningar:


Vad skulle du egentligen vilja heta: Fuck.
du skulle egentligen velat bo: I ett slott mitt ute i skogen. Jag skulle ha en enorm pool och en labyrint.
din högsta önskan är: ingenting som är värt att prata om.
du skulle vilja ha: Just nu? Min säng.

Ditt rum:

vilken färg är det i ditt rum: De är vita, kallas för äggskal.
har du en tv i ditt rum: Aldrig i livet!!!!
har du en dator i ditt rum: Nope!
har du en säng i ditt rum: Jaaa.
vilken färg är ditt påslakan: Grått, med svart mönster. Svarta lakan, såklart.
har du kläder på ditt golv: Inte just nu! Städning, vet du!
har du tidningar på ditt golv: Neeej!
har du något annat på ditt golv: Smink................ ....... ............. inget mer.

 

I said fuck you bastards, and oh, fuck you too


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0