Finally

Lista över saker som pågår i mitt huvud:

- En ymmärrä mitään.

- Seaside var.....blött.

- Varfan var Snapegossen??

- Mina ben är blåa.

- Klicka dig vidare för att anta utmaningen.

- Fat children took my life

- Han den där....som sjunger om droger....ser ut som ettan! Eller tvärtom...

- Jag behöver bättre listor.

- Jag borde börja svamla igen.

Så här kommer svamlet! Jag har tänkt en hel del på sistonde (som ni kanske märkte) och kommit fram till massor! Som att det var bättre förr....när ingen var stabil. När alla var unga och pundade.
Angående att vara ung och pundad, jag berättade för Måfre att jag blev full i fredags. Hon skrattade åt mig! Haha! Hon tycker numera att det är okej, men hon tänker däremot inte köpa ut :P

Jag är för stabil.

Idag har jag återupplevt lite musik. Typ Fat Children med Jarvis Cocker. Asbra! Kanske håller jag på att finna ny just nu. Vem vet, liksom.


LISTA KOMMER I NÄSTA INLÄGG! WOHO!

I fuck you to fuck you over, again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0