Du ser ut som snuskgubben som ber småungar sitta i hans knä och önska sig något.

Fan vad jag hatar allt! Men det är en lögn...jag hatar inte så mycket ändå..om man tänker efter.

Idag var jag med en korv. Vi åkte pulka. Sedan bestämde sig korven för att korven ville hem och äta för att sedan inte göra något alls. Vi erbjöd korven mat och sa: men du är välkommen att stanna och äta med oss! och efter maten kan vi fortsätta leka...
men korven ville bestämt hem.

En halvtimme senare

Telefonen ringer. Som alltid tvingade mamma mig att svara:
Korven från förra stycket: Heeej...jag har ätit nu...
Jag: jaha
korven: jaaa...har du ätit än?
Jag: mmm...
Korven: mmmhmmm....vill du leka med mig nu? för jag har ingenting att göra nu när jag har ätit..
Jag: eeeh...nej jag har annat för mig nu! Adjö

hehhe...sen satt jag själv och gjorde ingenting.

Jag är en katalog. En underklädeskatalog.
Hur känns det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0