Jag shall skapa nya rubriker. En telefon.

PILOT FINELINER!!!!!!


Jaha, då kan vi alla plärpa lungorna (andas ut) för Korååne behöver inte längre leda Luciatåget, nejnej! Det fixar nån annan korv som Elin offrade. Hehehhe...hon fick panik och försökte påstå att jag är längre än henne...jag är short.
(Andas in)

Jag minns nästan den gången jag var beroende av Kupolen. Jag var där varenda vecka. Jag var en fjortis. Jag har varit en fjortis. Intressant! Hur som helst...vad var min poäng nu igen....vänta lite...

Idag fick jag förklarat för mig att jag skulle var sten på egen hand. Nu var det ju inte riktigt så han menade, men det är andra grejer det.

Jag har drömt (hehe...om jag kunde drömma). Jag drömde om ett element. Och en snopp. Och en tjej. Och mig själv. Jag minns det hela mycket tydligt, men jag har valt att utesluta en del av min dröm. Det har aldrig hänt.

Jajustja! MIn poäng med det hela var ju då att kupolen suger och jag hatar allt och alla idag. Jag har studerat skolkatalogen mycket noga idag och jag har skrattat åt alla fula människor. Alla är fula...egentligen.


(Andas inte in helium.)
(Andas ut)
(Jag vill inte veta)
(Andas in helium)
(Andas inte alls)

Du shall sluta andas om allt känns förjävligt, det blir förmodligen bara värre imorgon.
Kyss inte den som har hiv.
SIV.
Jag har inte alls en sten.
Glöm allt du vet.
Jag vet precis vad som hände.
Jag vet allt.


Kommentarer
Postat av: du-vet-vem

du har fått hiv

2008-12-16 @ 14:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0