Jaja, inte så noga...

Listor, oooh sexiga listor!
Jag shall komma på något vänta bara..hehe...eller inte.

Jag känner inte alls att färgen röd skulle vara så fin. Men jag måste ändå påstå att det brukade vara min favoritfärg. Men inte nu längre! Nejnej, jag är stabil!
Jag föredrar grön.
Jag är grön.
Korvgrön.
Grönkorv.
Små gröna korvar.
Jag bildar ett system.


Ibland glömmer jag vad jag lyssnar på för slags musik. Det är faktiskt sant. Min far brukar också glömma. Han brukar påstå att jag lyssnar på hiphop. Ibland blir jag arg över det faktumet.
Inte så ofta.
Sällan.

Jag brukar tala om sanningen för befolkning, men det väldigt aggressiva befolkningen brukar påstå att jag ljuger. Jag ljuger aldrig....
Jag tror att jag ska duscha idag. Det känns lite som en sån dag. Jag kan ha fel.

Jag har aldrig fel.

Kommentarer
Postat av: pärlp

du ljuger! jag vet nog

2008-12-20 @ 11:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0