Mongo

Tjoho! Här var det livat!

Jag har insett att befolkning inte ger sig, nejnej, alla älskar att stressa mig! väldigt snällt..

Du är rebecca men du ser lite snepig kråka ut. Jag ska ta dig på en tjlorp!
Dendu!

Jag är lite konstig idag. Jag har fått insikt i saker och ting. Men jag ska på bio, vem vet. Jag vet inte vem du är...jag börjar tro att du inte ens existerar. Jag kanske bara riktar alla mina inlägg mot någon som inte finns. Otäckt.
Du är otäck...jag är otäck! oooh! jag är äcklig! jag känner det...men jag kan trivas så.

Idag ville befolkning att jag skulle snora i befolknings öga och sen ha ihjäl denne. Jag sa ja, men jag ångrade mig sen.

Jag gör allt för pengar.

Min mor ville att jag skulle gå upp och kolla om hon hade släckt ljusen, jag vägrade. Till slut sa hon: Om du går upp och kollar å får du 100 kr, jag lovar och svär!
Hehe...hon är skyldig mig 100 spänn nu!
Min syster sa att jag skulle få 20 kr av pappa om jag åt upp ett russin som legat i glögg ett par veckor, nu är min far skyldig mig 20 spänn och jag tror att jag lyckades få min syster att må illa. Kanske beror det på att jag svalde russinet helt och sen fick jag nästan kväljningar.

Du är min kväljning.

Kommentarer
Postat av: KARIN

hej rebecca

2008-12-12 @ 20:09:34
URL: http://pathofhate.blogspot.com/
Postat av: Koråååne

neeej!! glöm det!!

2008-12-13 @ 19:03:59
URL: http://nordeacorone.blogg.se/
Postat av: anna

haha... sjukt ju.

2008-12-14 @ 15:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0