Historier om konversationer.

Majs i matsalen!
Jag: Iiiiih! där är han som var så burnt på skolfotot!
Anna: Va?
J: Jamen han som var så burntad på skolfotot!
A: Böö....vad?
J (bokstaverandes): B-U-R-N-T!
A: Brunt??

hahah!

Johanna och spanjackerna!
Johanna: Där är spanjorerna! haha...
Anna: Hehe, jaa se där!
J: Haha! De fattar inte hur man tar mjölk!
A + jag skrattar.
 J: Du som kan spanska, borde inte du tala om för dem hur man gör??
Jag: Haha, vaddå? Typ: joo niid to press el butto!
*paus*
Jag: Haha, kolla nu då! De fattar ju inte vad det står ovanför knapparna, det står ju på svenska! hah! Vilka offer!

Vi är trevliga mot nykomlingarna....lika trevliga som Annas orch-sex-dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0