Se bara på flinet!

En dag, kan mycket väl ha varit idag (ingen vet), så sa min moder något så otroligt älskvärt som: Låt oss åka ut och handla!
Min far svarade: Jag vill inte.svammel...tv..tennis..svammel..
Då blev mor aggressiv och skrek: Jamen handla själv då!

Det går inte ihop.

Sedan åkte vi allihopa och storhandlade!

Det var väl en fin historia?
Nej...men den är inte slut än!

När vi kommit fram handlade vi...inte så relevant. Pappa trodde att han var med på deras filmkamera så han utropade "hej" och vinkade bestämt. Åt ingen alls. Och för övrigt var det inte han som var med på skärmen...

När vi bestämt oss för vad vi ville ha betalade mamma för varorna medan jag och pappa packade ner allt i kassar. jag letade fram en ölkorv och gömde den. Sedan rörde vi oss mot utgången och nu kunde jag inte låta bli, så jag skrek: UUH! och slog pappa med korven. Han såg lite chockerat på mig sedan flinade han lite random och jag slog honom igen. Hehe..då skrattade han och sa att jag var med på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0