Choking from intoxication

Idag har jag varit obeskrivligt lycklig.
Jag har haft huvudvärk, räknat ut att jag har 8 läxor till den här veckan, mått liten smått illa, varit utan ett riktigt gapskratt. Men jag har varit ofantligt lycklig!
Kanske är det för att det snart är jul.
Eller så är det för att jag var social idag.

Jag har fått en namndikt:
R som står för rar
E som står för euforisk
B som står för bra
E som står för elegant
C som står för corone
C som står för cool
A som står för adekvat

Jag kan känna mig stolt en stund.



Kommentarer
Postat av: stensomfan.blogg.se

R som i randy

E som i efterbliven

B som i behind

E som i... erik (manlig, alltså)

C som i CP

K som i kuk

A som i argsint!

2009-12-09 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0