Full Spotify Experience

Och som ni har väntat!

Men ni får inget.
Inte så mycket i alla fall. Jag är extremt förkyld och död.

Wendy: Den utav mina kineser som förstår och pratar engelska. Fnittrar mycket och tackar för allt [sssäänk you!]. Är med andra ord den jag fått mest kontakt med, med tanke på att hon är den som svamlar.

Linda: Mycket söt och liten. Frågar efter Goats hela tiden! Det är också det enda hon säger...men är mycket glad i alla fall!

Eeeh..som ni ser är min hjärna mycket med. Det här är ett mycket typiskt Rebecca-inlägg. Håll med eller få stryk.
Jag har fått kramar idag. De behövdes.
Jag gick inte på gitarr-flärpet och kommer få de sämsta tiderna, de som ingen ville ha. Jag älskar livet.

I fuck yuo because this is snor.
snor.snor.snor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0