Funeral of Hearts

Jag sitter här nu, med chips och kaffe och tänker. Jag tänker att fan vad mycket jag har gjort och måste göra! Nu fan ska jag göra en lista. Lista angående allt som hänt idag: 1. Städning av köket 2. Möte med Johanna på en fotbollsplan 3. Lunch med Karin 4. Fika hos födelsedagsbarnet Julia 5. Julia & Ludvig kom över och badade i poolen 6. Zombieskjutspel med Julia 7. Chips & Kaffe och en jääävligt het Ville Valo som bara bad om att få bli avmålad Jävlar va! Torsdag: - Körskola klockan 7 på morgonen. Wiho! - Kupolen med Julia - Lunch hemma antar jag - Rida med Julia Fredag: - Falun med Karin - Kattvakt Lördag: - Familjefiske - Kattvakt Söndag: - Kattvakt Fett fint! Jag har tyvärr ingen rolig historia att dela med er. Jag beklagar sorgen. I fuck you because THIS IS SPARTAAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0