Precis

Jag vaknade, städade med Iz, bloggade.
Städade.
Duschade, klädde på mig, löste korsord.
*Pling-plong*
Där stod minsann Johannes och Oliver som hade införskaffat Piggelin och ville fira bakisdagen! Vi åt Piggelin, Bilar-glassar och plingade på hos en Karin som inte var hemma. Vidare till en lekpark där vi lekte en stund.
Sedan skiljdes vi åt.
Jag skulle cykla hem, men jag ville inte. Så jag cyklade till djurkyrkogården. Och där satt jag. Och bara satt.
Vidare till den riktiga kyrkogården, minneslunden. Där insåg jag att jag såg ut som ett emo. Svartklädd och filosoferande på en kyrkogård. EMOEMOEMO!
Vidare till min mormors grav där jag satt en stund.
Cyklade hem, kände mig ensam.

Jag ska äta choklad till lunch. Så att ni vet.
Jag kommer må illa.
Men jag tror att det är värt det. Jag gillar Kent, förstår ni.

I fuck you because it is what I need. Nothing else. Just fuckfuckfuck.....

Kommentarer
Postat av: SAFIR.

fin blogg! :)

2010-08-08 @ 18:43:06
URL: http://ymperia.com/safir
Postat av: karin, såklart

kent herre jävlar vad bra de är

2010-08-09 @ 21:43:42
URL: http://thisisnotafuckingdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0