Är du helt hundra på det?

Jag har spenderat dagen vid en sjö med m/påfre och Iz! Vi fiskade och var med i en fisketävling och tipspromenad. Iz vann ett metspö som hon hemskt gärna ville ha, och jag skyndade mig och tog en stekpanna. Vackra tider!

Just nu är jag hos syster som inte är hemma. Jag är kattvakt och ska sova här. De har lämnat mig alldeles ensam och utlämnad i deras mycket fina lägenhet, mysiga katter och ett kylskåp fullproppat med t.ex. vindruvor, cider, ost och kex. Pannkakor och kaffe.
Jag liiiider....jag står inte ut med att kunna göra vad som helst när som helst utan att någon säger "fyyy Rebecca, har du roligt istället för att städa???"

Jag har bäddat ner mig i soffan med datorn och typ...vindruvor. Livet äger!

I torsdags var jag och körde, sedan spenderade jag eftermiddagen på en hästrygg. Jag har inte träningsvärk.Nejnej.
Fredagen spenderades med Karin i Falun, och sedan hemma hos henne kikade på på film. From Paris with Love, och Fredagen den Trettonde. Fina tider.

Jag krälar på dig.
I fuck you because OH NO IT'S ROGER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0